Thursday, October 23, 2014

Status FB terbaik yang mendapat banyak like.

Status Facebook terbaik hari ini.   (updated daily.)

1. Orang lain yang mencuri orang lain yang dipukul orang lain yang menelefon polis orang lain yang ditangkap dan orang lain yang masuk penjara.

2. Kejadian curi rompak rogol dan samun berlaku kepada jiran saya yang bernama Harun.

3. Baik pegang biawak dari pegang anjing.

4. Jalan saya menuju kejayaan sentiasa "awas! jalan rosak dihadapan"

5. Kalau perempuan boleh membaca fikiran lelaki . semua lelaki di sekeliling kena tampar.

6. Siapa kata nothing is impossible? saya tak buat apa2 selama bertahun tahun.

7. Spiderman kata with great power comes great responsibility. tapi sebenarnya with great power comes great electricity bill.

8. Semua orang nak ke syurga. tapi semua orang tak nak mati.

9. Aku tak akan berpuas hati dengan teknologi masa kini selagi aku tak boleh download makanan.

10. Google ni mesti perempuan . sebab google tahu segala galanya.

11. Aku memang lahir sebagai seorang yang bijak tapi pelajaran merosakkan aku.

12. Aku hairan . masa aku single aku tgk semua orang couple heppy. tapi bila aku couple , aku tengok orang single jauh lebih happy.

13. Adakah kamu rela ditembak kerana seorang kawan baik. bagi aku tidak jika kawan baik aku ada pasangan yang hot dan sexy . hahaha

14. Kawan ni macam ikan . kalau kita makan dia mati .

15. Family aku sepatutnya bangga aku ketagihan facebook. sebab facebook lebih baik dari dadah



No comments:

Post a Comment